Spørgsmål og svar

vedr. flytning af billetter

Spørgsmål og svar

vedr. flytning af billetter

  • Revyen er flyttet til 2021 – hvordan skal jeg forholde mig?

    Du skal ikke gøre noget. Vi har sørget for alt det praktiske for dig.
    Du har fået tildelt en ny dato som du han se her. Og derefter skal du intet gøre, andet end at notere den nye dato i din kalender. 
    Du har fået billet til samme ugedag og samme tidspunkt som i 2020 og du kommer til at sidde fuldstændig samme sted, som det du købte billet til i 2020.
    Vi flytter det hele for dig – også hvis du har tilkøbt picnic og fri bar i vores telt.
    I løbet af efteråret 2020 sender vi dig dine nye billetter med den rette dato på. Billetterne sendes senest den 1. oktober til den mailadresse som blev brugt, da billetterne blev købt.

    Opdatering: Alle billetter er sendt ud nu – Hvis du mod forventning ikke har modtaget dem, kan du læse længere nede, hvordan du skal forholde dig under spørgsmålet Jeg har ikke fået mine nye billetter – Hvad gør jeg?

  • Beholder jeg samme plads, som den jeg købte?

    Ja, du får tildelt fuldstændig samme sæde og samme række, som du købte – det er blot datoen der er flyttet til 2021. Ugedag og tidspunkt er heller ikke flyttet – blot datoen.

  • Hvad gør jeg, hvis jeg ikke kan på den dato, jeg har fået tildelt?

    Når du modtager mail om flytning fra Ticketmaster med den nye dato og du desværre ikke kan deltage den dag, er der naturligvis mulighed for at flytte til en anden dato. Du bedes senest den 15. juni 2020 kontakte Ticketmaster Servicecenter på telefon 70 15 65 65 mandag – fredag kl. 10:00 – 14:00 – så hjælper de dig med at finde en ny dato og de bedste ledige pladser, hvor det er muligt.
    Vi henstiller til, at du har tålmodighed, da de har meget travlt på telefonerne på grund af den meget usædvanlige tid med corona og mange arrangementer der skal flyttes og aflyses.

  • Koster det noget at flytte billetterne til en anden dag?

    Nej, flytning at billetterne er gebyrfrit så længe det gøres inden for fristen – 15. juni 2020

  • Hvis jeg ikke ønsker at se revyen i 2021, kan jeg så få mine penge retur?

    Ja, hvis du ikke ønsker at flytte dine billetter til revyen i 2021, så kan du få dine billetpenge retur. Når du modtager mail fra Ticketmaster vedr. flytning og med ny dato, vil der nederst i mailen stå, hvordan du skal forholde dig. Der vil være en formular, som du skal udfylde senest den 15. juni 2020, hvorefter du vil høre mere fra Ticketmaster. Ticketmaster har i denne tid forlænget ekspeditionstid, så der kan gå op til 2 måneder fra du skriver, til du får dine penge på din konto. Vi håber, du har forståelse for dette og hjælper os ved at have tålmodighed. Det koster ikke noget at få pengene retur, dog tilbagebetales gebyrer ikke.

  • Jeg har købt billetpakke gennem Vissenbjerg Storkro, Hotel F6 eller Hotel Odeon – hvordan skal jeg forholde mig?

    Hvis du har købt en pakke med hotelovernatning gennem én af vores samarbejdspartnere, skal du kontakte dem direkte for at høre hvordan du skal forholde dig.

  • Jeg har købt billetter til forestillingerne i Aalborg Kongres og Kultur Center – hvordan skal jeg forholde mig?

    Hvis du har købt billet til Odense Sommerrevy i Aalborg, vil dine billetter også automatisk blive flyttet til nye datoer i 2021. Du vil høre direkte fra AKKC, som sender en mail til dig, der beskriver hvordan, du skal forholde dig.

  • Kan jeg også beholde mine billetter til picnic og fri bar?

    Ja, dine køb af picnic og fri bar flytter med til 2021. Opdatering: Alle billetter er sendt ud nu – Hvis du mod forventning ikke har modtaget dem, kan du læse længere nede, hvordan du skal forholde dig under spørgsmålet Jeg har ikke fået mine nye billetter – Hvad gør jeg?

  • Jeg har reserveret bord på en restaurant i området – hvad skal jeg gøre?

    Hvis du har reserveret bord på en restaurant i nærheden, skal du selv sørge for at ombooke din reservation.
    Hvis du har købt picnic og fri bar i Odense Sommerrevys picnictelt, flyttes din bestilling med automatisk til den nye dato.

  • Jeg har ikke fået mine nye billetter - Hvad gør jeg?

    Alle billetter er sendt ud nu – har du ikke modtaget dem, kan du gøre følgende:
    Kig i dit spam-filter eller “uønsket post”, hvis du mod forventning ikke skulle have modtaget billetterne. Du modtager dine nye billetter på den e-mailadresse, som er brugt ved køb af billetterne.
    Log in på din konto på Ticketmaster – her kan du altid finde dine billetter.
    Du logger ind sådan her:
    – Gå ind på www.ticketmaster.dk
    – Tryk på “Login/ Opret” i øverste højre hjørne
    – Log in ved at bruge den mailadresse og det password du benyttede, da du købte billetterne. Har du glemt dit password tryk da på “Glemt password” og du vil få tilsendt et nyt.
    Kan du stadig ikke finde dine billetter skriv da en mail til os på event@odensesommerrevy.dk – så hjælper vi dig. Send dit ordrenummer med, så kan vi sende dig billetterne hurtigst muligt.
    Når du har fået dine nye billetter, er det vigtigt at du smider dine gamle billetter ud – de gælder nemlig ikke mere.

  • Hvad gør jeg med mine billetter til 2020?

    Lige så snart du har modtaget dine nye billetter til 2021, skal du smide dine gamle 2020 billetter ud. De virker nemlig ikke længere.

  • Jeg har fået et gavekort, men har ikke fået indløst det endnu – hvad gør jeg?

    Har du købt et gavekort, der gælder til 2020, men som ikke er blevet indløst endnu, kan du sagtens bruge det til at købe billet til 2021. Det kan dog først ske, når billetsalget for 2021 åbner den 15. juni 2020 og så skal du være opmærksom på at gavekort gælder 1 år fra købsdato. Er tiden udløbet så skriv til os på event@odensesommerrevy.dk

  • Jeg har et spørgsmål, som ikke er besvaret ovenfor?

    Hvis du har specifikke spørgsmål, som ikke omhandler flytning af billetter, refundering eller hvordan du skal forholde dig i forbindelse med dine nye billetter, kan du skrive til event@odensesommerrevy.dk – Læs gerne ”Spørgsmål og svar ifm flytning af revyen” igennem først – måske du kan finde svar på dit spørgsmål der. Vi beder dig have tålmodighed med os – der kan godt gå lang tid inden vi svarer, da vi har mange kundehenvendelser i denne tid. Vi anbefaler, at du ikke ringer hverken til os eller Ticketmaster, da ventetiden kan være meget lang. Men vi lover dig at vi svarer dig hurtigst muligt og arbejder så hårdt vi kan for at få dette puslespil til at gå op.