BAG OM REVYEN

Holdet bag Sommerrevyen på engen

BAG OM REVYEN

Holdet bag Sommerrevyen på engen

Lars Arvad Bag Om Odense Sommerrevy

LARS ARVAD

Ejer og direktør
lars@sommerrevyen.dk
Tlf. 2177 0837

Lars er direktør og ejer. Lang tid før gæsterne kommer i teltet har Lars iværksat den kunstneriske sti for årets revy og sammensat hele det kunstneriske team. Han er selv uddannet skuespiller og har arbejdet med revy siden han var 18 år gammel. I 2008 stiftede Lars det, som i dag er kendt som Odense Sommerrevy. De første 7 år blev der lavet Odense Vinterrevy på Magasinet i Brandts Passage, mens der siden 2016 har været Odense Sommerrevy på Engen i Fruens Bøge.

Lars om revyen:

“Odense Sommerrevy er helt unik, fordi den er i et telt, og fordi den ligger, hvor den gør. Det er simpelthen Danmarks smukkeste beliggenhed og lige midt i landet. Den er også nyskabende og gør nogle nye ting på en anderledes måde. Det har hele tiden været mit mål, og det er fedt at kunne præge den slags indefra.“

Michelle Arvad Bag Om Odense Sommerrevy

MICHELLE ARVAD

Ejer og HR-Chef
michelle@sommerrevyen.dk
Tlf. 2993 9977

Michelle har beskæftiget sig med revy i mange år, først som amatør og senere sammen med Lars i det professionelle Odense Sommerrevy. Michelle er ejer og front-end manager, hvilket betyder at hun er ansvarlig for alt det, som gæsterne møder i teltet. Alt fra de frivillige og picnicteltet til gårdhaven og foyeren. Det er et koncept, der har været bygget op fra starten, og som i dag netop giver en helhedsoplevelse af Odense Sommerrevy.

Michelle om revyen:

“For mig er Odense Sommerrevy hel unik, fordi alle, der er involveret i Odense Sommerrevy bidrager med engagement. Det er ligegyldigt, om man er ambassadør, sponsor, frivillig, medarbejder på scenen, foran scenen eller bag scenen. Odense Sommerrevy er fyldt med kærlighed og viljen til at lykkes og skabe succes.“

Claus Borchsenius Barchef

CLAUS BORCHSENIUS

Barchef
claus@sommerrevyen.dk
Tlf. 3132 5404

Claus er revyens barchef og leder af byggeholdet. Claus’ opgaver er mange og spænder fra alt mellem backstage-koordinering, opbygning af det store revy-område til at have ansvaret for driften af revyens fire barer.

2024 er Claus’ fjerde år i revyen, og vi har allerede høstet godt af hans engagement og erfaring.

Claus om revyen:

“Det er en helt særlig varme og venlig stemning, der er i organisationen. Den forplanter sig til alle involverede, og det kan gæsterne helt sikkert mærke. Alle, der hjælper til med at afvikle revyen, ELSKER at være her, og det giver enormt meget energi at være en del af.”

 

PIA MOLTRUP BRONDBJERG

Koordinator / Salg og markedsføring
pia@sommerrevyen.dk
Tlf. 2293 4901

Pia er ny i revysammenhænge men forsøger at holde gang i alle de mange bolde.

Pias primære opgaver er salg og markedsføring. Forespørgsler vedr. billetter til større grupper, firmaarrangementer og lign. kan derfor stiles til hende. Derudover tager Pia sig af markedsføringsplanen samt mange andre praktiske elementer i forbindelse med revyen på Engen.

Michael Eglin Bag Om Odense Sommerrevy

MICHAEL EGLIN

Teknisk produktionschef
mic@micpro.dk
Tlf. 2166 2879

JØRGEN NIELSEN

Chef for byggeholdet
aijb@live.dk
Tlf. 4031 8182

9. MAJ - 19. JUNI

Billetsalg