Ofte stillede spørgsmål

Ofte stillede spørgsmål

Ofte stillede spørgsmål

Her finder du svar på de ofte stillede spørgsmål, som vi møder fra vores publikum, i en samlet FAQ. Søger du for eksempel efter svar, i forhold til hvad vi gør for at skabe en handicapvenlig revy, eller hvordan du kan parkere, er det her, du finder dem. Har vi ikke ramt svaret på et spørgsmål, som du sidder inde med, er du altid velkommen til at kontakte os.

  • ER DIN BILLET BLEVET VÆK?

    Har du købt dine billetter online, kan du altid finde dine billetter igen. Du skal blot logge på din kundeprofil på hjemmesiden. Du skal dog bruge den mail, som billetterne er købt i og under din profil, kan du se din ordre. Kontakt os på mail, hvis du ønsker at vi skal sende dig et link til dine billetter igen.

  • HVOR LANG TID VARER FORESTILLINGEN?

    Forestillingen varer ca. 2 timer og 15 min. inkl. pause.

  • HVORNÅR ÅBNER DØRENE?

    Dørene åbner en time før forestillingen. Har man bestilt picnic er det 2 timer før forestillingen.

  • SPECIALØNSKER TIL PICNIC

    Det er muligt at bestille vegansk og gluten- og laktosefri picnic. Der kan ikke udskiftes i menuen. Henvendelse vedr. menuen kan rettes til event@odensesommerrevy.dk. Hvis du først bestiller senere end en uge før, kan vi ikke garantere at kunne opfylde specielbehov.

  • ÆNDRING I PICNICBOX

    Der kan ikke udskiftes i menuen.

  • HANDICAPLEDSAGER

    Det er muligt at medbringe gratis medhjælpende ledsager, hvis der er behov for det. Kørestols- og ledsagerpladser kan købes på hjemmesiden og der skal fremvises gyldigt personligt ledsagerkort ved indgangen.

  • KØB AF BILLET VIA TELEFON

    Hvis du gerne vil købe din billet via telefonen, kan du ringe til billetsalget på 70 70 70 32. Telefonen er åben mandag, tirsdag og torsdag mellem kl. 10-13.00.

  • HENVENDELSE DER IKKE DREJER SIG OM BILLETKØB

    Har du spørgsmål, der ikke drejer sig om billetkøb, kan du skrive til event@odensesommerrevy.dk

  • PARKERINGSFORHOLD

    Det er muligt at parkere ved Den Fynske Landsby. Vi har sørget for skiltning og lys gennem skoven. Det tager ca. 5 min at gå fra parkeringspladsen til teltet. Man kan også parkere ved parkeringspladsen ved Jensens Bøfhus eller i skoven ved Fruens Bøge.

     

  • HANDICAP-PARKERING

    Det er ikke muligt at parkere direkte ved teltet. Dog kan man få lov til at køre langs grusstien ned til teltet og sætte af, og så efterfølgende parkere bilen ved et af de anviste parkeringsområder.

  • BETALING I REVYEN

    Man kan betale med Dankort, VISA, MasterCard, kontanter og MobilePay i teltet.

  • HØREAPPARAT

    Vi tilbyder teleslynge i teltet

  • UDSYN I TELTET

    Alle pladser har uhindret udsyn.

  • EGEN MAD OG DRIKKE

    Det er ikke tilladt at medbringe egen mad og drikkevarer i picnic- og revyteltet.

  • 1. RÆKKE PÅ TRIBUNEN

    Række 8 er en gulvrække – Vil du sidde på 1. række på tribunen, skal du købe billet på række 9.

9. MAJ - 19. JUNI

Billetsalg