Ofte stillede spørgsmål

Ofte stillede spørgsmål

Ofte stillede spørgsmål

Her finder du svar på de ofte stillede spørgsmål, som vi møder fra vores publikum, i en samlet FAQ. Søger du for eksempel efter svar, i forhold til hvad vi gør for at skabe en handicapvenlig revy, eller hvordan du kan parkere, er det her, du finder dem. Har vi ikke ramt svaret på et spørgsmål, som du sidder inde med, er du altid velkommen til at kontakte os.

  • ER DIN BILLET BLEVET VÆK?

    Såfremt du ikke kan finde din billet, kan du, hvis billetterne er købt elektronisk, logge ind på din personlige profil på Ticketmaster og hente dine billetter igen.
    Dette gøres ved at klikke på “log ind” i øvre højre hjørne på www.ticketmaster.dk – Herefter skriver du den mailadresse, som billetterne er købt i samt det password, du valgte, da du købte billetterne. Kan du ikke huske dit password, tryk da på “Glemt password?” og et nyt vil blive sendt til din mailadresse.
    Har du købt billet ved et salgssted eller i øvrigt har brug for assistance skriv da venligst en mail til event@odensesommerrevy.dk – gerne med ordrenummer – og vi vil hjælpe, hurtigst muligt.

  • HVOR LANG TID VARER FORESTILLINGEN?

    Forestillingen varer ca. 2 timer og 15 min. inkl. pause.

  • HVORNÅR ÅBNER DØRENE?

    Dørene åbner en time før forestillingen. Har man bestilt picnic er det 2 timer før forestillingen.

  • SPECIALØNSKER TIL PICNIC

    Det er muligt at bestille picnic uden eksempelvis gluten, laktose, svinekød og andre specielønsker. Kontakt event@odensesommerrevy.dk senest 1 uge før med dine ønsker. Hvis du først bestiller senere end en uge før, kan vi ikke garantere at kunne opfylde specielbehov. Der kan ikke udskiftes i menuen.

  • ÆNDRING I PICNICBOX

    Der kan ikke udskiftes i menuen.

  • HANDICAPLEDSAGER

    Det er muligt at medbringe gratis medhjælpende ledsager, hvis der er behov for det. Kørestols- og ledsagerpladser skal købes via 38 48 16 33 og der skal fremvises gyldigt personligt ledsagerkort ved indgangen.

  • KØB AF BILLET VIA TELEFON

    Hvis du gerne vil købe din billet via telefonen, kan du ringe til dem på 70 70 70 32. Telefontider for billettelefonen er alle hverdage mellem 10-16.30.

  • HENVENDELSE DER IKKE DREJER SIG OM BILLETKØB

    Har du spørgsmål, der ikke drejer sig om billetkøb, kan du skrive til event@odensesommerrevy.dk

  • PARKERINGSFORHOLD

    Det er muligt at parkere ved Den Fynske Landsby. Vi har sørget for skiltning og lys gennem skoven. Det tager ca. 5 min at gå fra parkeringspladsen til teltet. Man kan også parkere ved parkeringspladsen ved Jensens Bøfhus.

  • HANDICAP-PARKERING

    Det er ikke muligt at parkere direkte ved teltet. Dog kan man få lov at køre ned til teltet og sætte af, og så efterfølgende parkere bilen ved et af de anviste parkeringsområder.

  • BETALING I REVYEN

    Man kan betale med Dankort, VISA, MasterCard, kontanter og MobilePay i teltet.

  • HØREAPPARAT

    Vi tilbyder teleslynge i teltet

  • UDSYN I TELTET

    Alle pladser har uhindret udsyn.

  • EGEN MAD OG DRIKKE

    Det er ikke tilladt at medbringe egen mad og drikkevarer i picnic- og revyteltet.

  • 1. RÆKKE PÅ TRIBUNEN

    Række 8 er en gulvrække – Vil du sidde på 1. række på tribunen, skal du købe billet på række 9.

10. MAJ - 15. JUNI

Billetsalg